Kellaaega laetakse...
  Rakvere mnt 10, Haljala
45301 Lääne-Virumaa
  +372 325 0900
  info(ät)haljalakool.ee

 Reg.nr 75013167
 Kood EHISes: 393

Sündmused puuduvad

Haljala vald

Haljala Kooli koolivormi saab tellida OÜ Norrison e-keskkonnas (mõõdutabelid, tellimise juhend) http://koolivorm.norrison.ee/359-haljala-kool

Vaata pilte ja täpsemat infot ka kooli kodulehelt https://www.haljala.edu.ee/teated/koolivorm


Tellimisperiood avatakse 27. APRILL 2018 ja kestab kuni 26. juuni 2018


Tellimused saab kätte augustikuu lõpus koolimajast (koolivormide saabumisel info kooli kodulehel).

ALUSTA KOOLITEED HALJALA KOOLIS

Palun lapsevanemal esitada 31. maiks 2022 vormikohane avaldus ja nõusolek isikuandmete töötlemiseks, mis on leitavad Haljala Kooli kodulehel https://www.haljalakool.ee/teated/opilaste-vastuvott ning lisada koopia lapse ja vanema isikut tõendavast dokumendist.

Oleme tänulikud, kui esitate need digitaalselt e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.


Lisana esitada enne õppeaasta algust
• lapse koolivalmidusekaart selle olemasolul;
• foto 3x4 cm.

Lisainfo tel 325 0900 või e-post See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

 

 

Hea koolieelik - alusta kooliteed Haljala Koolis! 

Palun lapsevanemal esitada hiljemalt 31. maiks 2023:

Lisana esitada enne õppeaasta algust 

  • lapse koolivalmidusekaart selle olemasolul; 
  • foto 3x4 cm. 

Lisainfo tel 56206929 või e-post See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.  

Ootame kooli järgmisel õppeaastal Haljala Kooli astuvaid lapsi! Võta kaasa pinal, mis peaks kindlasti sisaldama harilikku pliiatsit, värvipliiatseid, kääre ning liimipulka.

Eelkooli kestus 10:50-12:30. 

Kohtume 23.01, 6.02, 20.02, 5.03, 26.03, 9.04

 

Küsimuste korral kirjuta meie õppejuhile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.!

Haljala Kool alustab uut, 2018/2019 õppeaastat 3. septembril kell 9.00 Haljala Rahvamajas. Õppeaasta avaaktusele järgneb klassijuhatajatund ning klasside pildistamine vastavalt ajagraafikule.

Bussid liiguvad koju bussijaamast kell 12.00.

Kui soovid aktusele tulla koolibussiga, ole bussijaamas tund tavaajast hiljem.

4.-9. klasside õpilased saavad õpikud kätte 21., 27. ja 28. augustil kell 9.00-15.00.

NB! Uue õppeaasta õpikud saavad kätte ainult need õpilased, kellel on kõik eelmiste õppeaastate õpikud ja raamatud tagastatud.
Kui Sa pole endas kindel, helista 3250909 või 3250602.

 

Sügiseks koolivorm selga!

Koolivormi tellimiskeskkonna aadress http://koolivorm.norrison.ee/359-haljala-kool ja tellimisperiood on 27. aprill 2018 kuni 26. juuni 2018.

Koolivorm kooli kodulehel

Arvamusi distantsõppest uue korralduse esimestel päevadel

/lugu ilmub Haljala Valla Sõnumite märtsikuu numbris/

Vabariigi valitsuse suuniste alusel suundus terve Haljala koolipere ühel märtsikuu esmaspäeval distantsõppele. Õppetöö on korraldatud läbi e-õpikeskkondade, suunised õppetööks on näha igapäevaselt eKoolis. Olukord on terves Eestis kõigile uudne ning  taolist töökorraldust ei ole me osanud teadlikult ette valmistada. Selleks ei ole ka varem ju väikseimatki vajadust olnud. Meie kasuks räägib see, et oleme kooliga varasemalt liitunud Opiq e-keskkonnaga ja kasutanud mõningaid e-õppe platvorme. Artikli kirjutamise ajal oleme jõudnud “uue õppimise” kolmandasse päeva. Kuidas siis praeguseni töö edenenud on?

7. klassi õpilane Mihkel sõnab, et õppimisi on ehk tõesti veidi vähem, kuid see-eest kulub ilma õpetajata õppimisele palju rohkem aega ja vaeva. “Igatsen teiste inimestega õppimist ja koolis lõbutsemist!” 8. klassi õppurid toovad aga välja ka distantsõppe positiivseid pooli: saan ise oma ajakasutust korraldada, rohkem suhtlust klassikaaslastega ja sõpradega kaugemaltki. Ja muidugi saab magada veidi kauem. Nalja saab nii haihtunud töövihikute kui raamatutega, mis imekombel siiski õnneks kodus välja ilmuvad. Või kui ei tule, peab olema leidlik - küsima sõpradelt, pildistama, skänneerima. 9. klass on samuti väga rõõmus võimaluse üle veidi hiljem ärgata. “Kui muidu oleme koolis koos mitu tundi, siis nüüd jätkub sama asi kodus, ainult sotsiaalmeedia kõnede kaudu! Samuti on distantsõppe juures väga hea see, et vahepeal saab ise oma aega planeerida, ja kui suhelda kellegagi, saab nn tunni ajal rohkem rääkida ja nalja visata asjade üle,” toob distantsõppe plusse välja 9. klassi õpilane Stefi.

3.B klassi õpetaja Meliita Proosa ütleb, et esimesed päevad on olnud väljakutseid pakkuvad. “Rõõm on tõdeda, et meil on head huumorit austav õpetajaskond. Huumor on abiks! Jagatakse nii muresid kui ka rõõme. Üksi ei ole vast kedagi jäetud. Soovin kõikidele lapsevanematele palju jõudu ja jaksu!” Ta lisab, et suurem osa õpilastest annab endast silmanähtavalt parima. Julgetakse pöörduda ja vajadusel abi küsida. “Koos oleme tugevamad, jagatud mure on pool muret!”

Haljala kooli haridustehnoloog ja 6. klassi klassijuhataja Andres Truman toob välja, et esmaspäev algas suure teadmatusega, sest distantsõpe on sellisel kujul uus kogemus nii õpilastele kui õpetajatele. “Esimene päev oli keeruline, sest ilmnesid probleemid eKooli suure kasutatavuse tõttu, mis õnneks päeva peale oma lahenduse leidis. Teine ja kolmas päev sujusid juba rahulikult ja tekkimas on esialgne töörütm.“ Andres märgib, et klassijuhatajatel on mõnevõrra rohkem tegemist, et selgitada välja õpilaste digivajadused ja kitsaskohad. E-õpe on tema sõnul kulgenud suhteliselt rahulikult, väga palju õpilaste ja vanemate abistamist e-keskkondades ei ole olnud. „Tuleb välja, et meie õpetajad on valinud turvalisi lahendusi, kasutades keskkondi, mida lapsed ja vanemad juba tunnevad. Suurem segadus on seetõttu ära jäänud.“ 

“Mõistetavalt on töövorm kooliõpilastele keeruline, sest nõuab arenenud enesejuhtimisoskust ja vastutustunnet. Sellepärast loodame järgnevatel nädalatel vanematelt eriti suurt koostööd ning laste motiveerimist,” saadab Haljala Kooli direktor Ivo Tupits kodudesse sõnumi. III kooliastme lapsevanem Merje Vask kommenteerib kodust töö- ja koolikorraldust: “Kui 8. klassi laps on ise kohusetundlik ja püüdlik, siis lapsevanemana eriti midagi tegema ei pea. Püüame siiski kindlal kellaajal tõusta ja päevas korra ka värskes õhus viibida. Üldiselt on ju kõik arusaadav ja õpetajad on õpilaste jaoks kättesaadavad.”  Lapsevanem toob välja, et kindlasti sõltub olukord palju lapse vanusest, algklasside õpilaste vanemad peavad kindlasti ise rohkem pingutama. 3.B klassi õpilase ema Eleri Aitman on mõnest päevast juba järeldusi teinud: “Esimene distantsõppe päev oli suhteliselt kaootiline, mõtlesin, et vaatame, kuis läheb. Järgnevateks päevadeks tegin konkreetse päevaplaani (kellaajad õppimiseks, puhkamiseks, söömiseks) ja asi toimib juba palju paremini. Iseenesest on praegusel hetkel võimalus I kooliastme lapsel harjutada iseseisvat õppimist ja enesekontrolli. Lisaks sellele sai lapsel täna saadetud oma esimene e-kiri õpetajale oma kodutööga! Kahjuks sellel, kes harjunud viis korda nädalas trennides käima, on tavapäraste spordialadega keeruline tegeleda - korvpall on meeskonnaala ja ujumiseks kodus tingimusi just pole.” Nende peres aitavad füüsilist koormust arendada erinevad harjutused kodus ja jooksutrenn õues, iga õppepäev algab kehalise kasvatuse õpetaja saadetud võimlemisharjutustega. “Ja loomulikult on väiksemal õel oma arvamus venna soovi kohta vaikselt koolitööd teha, ka see nõuab harjumist kõigi poolt! Jaksu ja tervist meile kõigile!”

Kooli poolt soovitame õppimistes hoolega järge pidada, tööülesanded korralikult läbi lugeda ja vajadusel kindlasti õpetajaga julgelt suhelda. Hoiame oma tervist, väldime rahvarohkeid kohti ja viibime rohkem looduses!

 

Greete Toming

Avalike suhete-ja projektijuht

Haljala Kool

Esmaspäeval, 22.jaanuaril, õpetajate streigi esimese päeva hommikul kella 8.10 paiku avastasime vähese koolimajas olnud kooliperega veelekke, mis oli alguse saanud II korruse matemaatikaklassist ja leidnud läbivoolu ka  I korruse arvutiklassi ning mõlemas ruumis paraja segaduse korraldanud. Täpset aega, millal leke alguse sai, ei ole võimalik tuvastada, kuid selge on, et põrandatel oli umbes 3 cm sügavune veekiht.

Tänaseks on selge ka lekke allikas - selleks oli kraanikausi alune kolmikühendus.  Tegemist ei olnud ehituspraagiga või -veaga ega külmumisega, pigem juhtumiga, milliseid vahest ikka juhtub. Loomulikult on koolihoonel ja -varal kehtiv kindlustus ning loodame kiirele asjaajamisele. Kahjude osas said kannatada eelkõige uued arvutiklassi arvutid ja osad võrguseadmed, klass ise  vajab samuti osalist taastamist. Hetkel oleme arvutite kasutamise võimaluse õppetundideks sisse seadnud olemasolevate sülearvutite baasil keemiaklassi, samuti saame digipädevust arendada kasutades iPade.

Arvame ise, et tegemist oli õnneliku õnnetusega – teoreeriliselt oleks ju olemas võimalus, kus vesi oleks saanud veelgi pikemalt kogu nädalavahetuse lekkida, liikuda veelgi kaugemale ning tekitada veelgi suuremaid probleeme. Seepärast olen koolijuhina olen sügavalt tänulik neile seitsmele inimesele, kes olid väga tähelepanelikud ja sel hetkel olemas julgelt päästetöödele kaasa aitamas, abistasid valla vara evakueerimisel, tegutsesid kiirelt ja professionaalselt. Suur tänu teile Viivi Saar, Tiina Teppe, Kätlin Vanda, Andres Truman, Aivar Saarela, Silvester Jürjo ja  Kärt Devaney.

Koolielu jätkub oma tavapärases rütmis, väikeste muudatustega ruumikorralduses. Sellest teavitame igat klassi eraldi.

 

Ivo Tupits

direktor

Haljala Kool

See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Üldhariduskoolide rahuloluküsitlus ootab väga vastama Haljala Kooli lapsevanemaid! Igal kevadel korraldab HARNO riiklikke rahuloluküsitlusi, mille eesmärk on mitmekesistada õppe- ja kasvatustöö kvaliteedi kohta saadavat tagasisidet ning luua võimalused erinevate sihtrühmade heaolu ja toimetuleku süstemaatiliseks jälgimiseks haridusasutuses. Küsitlustega kogutud andmeid kasutatakse haridusasutustele  ja nende pidajatele tagasiside andmiseks. Küsitlustes osalemisega saavad nii õpilased, õpetajad kui ka lapsevanemad läbi tagasiside andmise osaleda koolikeskkonna arendamises, juhtides tähelepanu valdkondadele, kus muutuste esilekutsumine oleks vajalik

Sinu arvamus on meile väga oluline. Mida rohkem on vastajaid, seda täpsema tagasiside saab Haljala kool! 🤗

Veebilingi leiab lapsevanem eKoolist (vajalik on lapsevanema vaade!)


Anname teada, et mõningatel juhtudel võivad küsitluste veebilingid avamisel küsida vastajalt tunnuskoodi. Iga küsitluse tunnuskoodi leiate küsitluse veebilingist. Tunnuskood on küsitluse veebilingi
lõpus olev 15 tähemärgi pikkune tähtedest ja numbritest koosnev kood. Tunnuskood algab peale sõna token= ja lõppeb enne &lang=et. Järgneval näidislingil on tunnuskood punane:
kysimustik.edu.ee/index.php?r=survey/index&sid=723252&token=4CVj5EX6MCiRFaa&lang=et

 

Küsimuste korral õppejuht Õnnela Lembke See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. või infotehnoloog Andres Truman See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Kindel tahtmine on kõige suurem tarkus

    Viimati uuendatud lehekülge: Neljapäev, 21. November 2024

Meil on lehel 404 külalist ja 0 liiget